Angst!
Oj... jag har precis gjort en ÜBER tabbe. Skickat iväg ett flertal inbjudningar till ett seminarium via mail, bra det att jag glömde bort att bifoga ...hrmm inbjudan. Aj då.

Jag skyller allt på min vidriga förkylning som slagit läger i mitt huvud under den senaste veckan. Needless to say att veckan varit lååång och jag är så trött på min egen stämma och gnäll. Eftersom jag innesitter en sjuklig nyfikenhet var jag tvungen att wikipedia "snor" eftersom jag ville veta...ja inte fan vet jag ... jag hade tid över ok? Jag hittade då det här:

Mucofagi
Mucofagi är en medicinsk term för att konsumera snor. Det är i allmänhet ett socialt oaccepterat beteende, som dock inte är helt ovanligt bland mindre barn.


Va?!? Usch.
1 Response
  1. Cc79 Says:

    Jag har hört att det finns de som radar upp dem i storleksordning på skolbänken. Det var trevligt att våra kollegor delade med sig av den informationen, eller vad säger du? MSA är uppenbarligen en helt normal arbetsplats.


Besökare idag Totalt