Sex & the City... eeehhh eller ja..Ängelholm.
I Lördes var det äntligen dags för vår Sex & the City afton. Min kära vän, and partner in crime, Vickan köpte filmen, montera upp projektorn och blandade Cosmos. När filmen var slut begav vi oss ut i metropolen Ängelholm.

Det blev (som vanligt) en händelserik och jäkligt rolig kväll. På MM träffade vi Colin Ferrell, eller hans dubbelgångare, fasaden föll dock lite när han sa (på Irländska....porrigt!) att han vikarierade på....hrrmmm Kullaflyg. Skit samma, Ängelholm har ett nytt stjärnskott!

Bahnhof sprang jag på ett ex som hade synpunkter på att jag "dumpat" honom. Konstigt, eftersom jag är ganska säker på att jag bodde i London vid den tidpunkten...
Lite senare dricker vi skumpa och har på oss slips.

Utbudet i Ängelholm är långt ifrån det bästa, men det är ju sällskapet som gör det, eller hur Vickan?
1 Response
  1. Anonym Says:

    Skumpa på Bahnhof låter onekligen som sköna kontraster..

    Wish I were there!


Besökare idag Totalt