En helt vanlig jäkla Söndag
Underbart! Känns som det var evigheter sen jag var hemma och gjorde absolut ingenting. Min sociala kalender har nog aldrig varit så intensiv som under december månad. Söndagar är faktiskt min favorit dag. Många har ångest över att de ska jobba nästa dag, men eftersom jag älskar mitt jobb så känns det helt ok.

På Söndagar sover jag länge. På Söndag morgon dricker jag kaffe och kollar "Blocket" och skrattar högt åt folks tappra försök att sälja av sina fula saker med korniga foton och kitchig annons (oftast med stavfel). På Söndag förmiddag går jag och handlar gott käk iförd i mjukisbyxa och mössa som jag sen frossar i till "Men in trees" på TV. På Söndag eftermiddag gör jag vanligtvis nån vuxen syssla som till exempel tvätta eller städa, för let's face it, något vettigt måste man få gjort. Sen Söndag kväll är jag faktiskt lite feminin och badar (med ljus) och gör hårinpackning och annat brudigt. I know... hard to imagine eh?
Besökare idag Totalt