Ett gott skratt förlänger livet och ger andra sömnbrist
Vickan har stand-by och sover hos mej, och i morse fick jag veta att jag legat och fnissat i sömnen. Minns inget, men det finns gånger då jag har faktiskt skrattat högljutt i sömnen så att jag väckt mej själv. Detta är as roligt, det verkligen bubblar fram kontrollerbart, och när jag vaknar och inser att jag skrattar, och minns jag inte varför, blir det ännu roligare, just för att jag skrattar hysteriskt och har inte en susning om vad som var så roligt! Så ligger jag där och garvar för mej själv.

Detta brukade hända ganska ofta när jag var sambo, han blev genuint sur för att hela sängen guppa när jag skratta (fjädringen var ju inte riktigt up to scratch, och inte a den anledning ni tror). Helt ärligt, inte konstigt jag kasta in handduken.

Puss haj
Besökare idag Totalt