Groundhog week!
Denna vecka har varit "the longest week in creation", ni som sett filmen "Groundhog Day" förstår vad jag menar. Denna vecka har varit så fruktat monoton att jag nästan avled. Kan i och för sig inte klandra någon eftersom jag frivilligt tagit mej an projektet i fråga, men ändå. If I knew then what I know now...gaaaahhhh.

Anyway, imorgon är det fredag och afterwork på jobb dessutom. Efter det ska jag och Cc ut och äta och fira att vi fått lön....eller mer att den var inne och vände på kontot i alla fall, och sen vet man aldrig vad som händer :)

Oh ja visst ja, jag åkte till Burlöv idag. Det gör jag inte om.
1 Response
  1. Cc79 Says:

    Burre - what a place! Huuuh... barfotafreaks och tår i jeanshål. Näää. Måste förtränga. Vi flyttar Burlövsutflykten till 2008. What happened in 2008 STAYS in 2008. Hejhej.


Besökare idag Totalt