Karate-sms
Var ute och sprätte lite med Cc i vanlig ordning och började prata med en trevlig kille i baren. Inget konstigt alls. Vi prata ett tag och sen bytte vi nummer. När kvällen gick mot sitt slut och jag äntligen kommit hem och lagt mej, tyckte jag att det var en briljant idé att skicka ett sms. Jag låg och fila länge på något fyndigt/flirtigt och skrev, radera, skrev, radera...... och sen måste jag ha somnat. Dagen efter ser att jag skickat det till min kompis pojkvän!! Oh NO!! Frenetiskt klickar jag på sms'et och ser till min stora lättnad att den slutliga versionen endast lyder "Go natt + wink". Tack gode gud, det kunde blivit vääääldigt pinsamt. Min kompis pojkvän ringde dock upp senare under dagen och tacka för den fina hälsningen....klockan 04.52 en söndagsmorgon.
Besökare idag Totalt