Kris tider
Det känns som att payday is far far away, så jag tänke jag kunde sälja något på "Blocket" så jag kan köpa havregryn och äta tills den 25e.. (mamma, jag skämtar). Så jag tänkte något i stil med det här:

"Sargad själ säljes till högstbjudande" eller kanske: "Livshistoria säljes omgående".

Har ni tänkt på det, man är som mest uppfinningsrik när man är barskrapad. Speciellt inom det kulinariska. Till exempel, när jag student och löjligt fattig uppfann jag "makaroner med majonäs och peppar" något jag uppskattar än idag (på fyllan dock ...but still). Tänk så tråkigt det skulle bli om man var snuskigt rik!
Labels: edit post
1 Response
  1. Cc79 Says:

    Mayo, iheew! Men... alla har vi våra "snubbomåltider" som ingen annan förstår sig på. Fråga mig när jag har druckit en bar. Då kommer jag säkert tycka ditt kulinariska förslag är slående.

    Själv var jag en jäkel på olika sorters "fräs". Paprikafräs, tomatfräs, lökfräs, korvfräs. Himla uppfinningsrikt. Öh.

    Godnatt då!


Besökare idag Totalt