Vinbaluns
Oj, somna halv åtta igår i soffan. Pensionärsvarning på mej! Men väl behövt måste jag säga. Det har varit ännu en hysterisk vecka på jobb, verkligen ett rejs mot klockan och sen ovissheten angående min anställning ovan på det. Men som sagt, igår fick jag FINALLY ett besked och nu känns det riktigt bra. Åker hem till Vickan i Ängelholm lite senare idag där vi är ett glatt gäng som ska pimpla vin och snacka skit, ska bli riktigt skoj, vilket leder till den ständiga frågan...vad ska jag ha på mej? Jag har iiiiingenting i garderoben... hahahhahaa
1 Response
  1. Humlan Says:

    Svar: outfiten från julfesten :) assnyggt! Hoppas du får skoj i kväll! Återigen, supernajs att du stannar på MSA! Det hade blivit väldans bläää annars... Skål och glöm inte: "

    "du täcka ål..." :)


Besökare idag Totalt