Skrattar bäst som skrattar sist
"Sprang" precis på min f.d. chef på gymmet. Har inte sett honom där sedan han blev avskedad från sitt jobb, vilket inte var en dag förtidigt. Bara synen av honom får mej att må illa. En riktig jävla penalist är han. Hans sexuella anspelningar, patetiska lappar och vidriga närmanden fick mej efter två år att lämna in min avskedsansökan. Jag komponerade sedan ett detaljerat brev på två A4 sidor till personalansvarig som senare ringde upp mej, och vi hade en väldigt ingående diskussion.

Mitt klagomål satte honom under förstoringsglaset och två månader senare blev han eskorterad ur lokalerna. Visa sej han blivit tagen med fingrarna i kakburken dessutom. Ajabaja ditt lilla svin.
Trodde du själv att jag bara skulle sluta och inte göra något åt det?

Don't ever fuck with me!
Labels: edit post
1 Response
  1. Anonym Says:

    Du skulle stämt honom och bolaget för sexuella trakasserier och fått in lite cash som kompensation! Kom till tant Sara nästa gång så ska jag plocka dom!


Besökare idag Totalt