Det går bra nu
Precis duschat, och smörjt in ansiktet när det blir helt mörkt på toa! Strömavbrott/propp?. Hur kul e det? Jag får fumla i blindo på toa i jakt på hudlotionen, blir hel paranoid att det ska komma spindlar från avloppet och att jag tagit fel och smörjer mej med hårgelé...känns något klistrigt. Försöker sminka mej lite i taskigt upplyst hall med hjälp av en strimma dagsljus som försöker leta sej in.... en utmaning minst sagt.

Vet fortfarande inte om det är en propp eller strömavbrott, bestämmer mej för att jag skiter i vilket och beger mej till jobb. Väl ute i korridoren när jag stängt ytterdörren blir det svart, like svart svart. Totalt BÄCK svart! Jag fumlar längs väggen något framåtlutad och lyckas ta mej ner för trappan, där flyger dörren upp och in stormar vaktmästaren med ficklampa som hamnar på mej. Jag vrålar, han vrålar för att jag vrålar och frågar vad jag håller på med!?

Helt slut när jag kom till jobb.
Labels: edit post
Besökare idag Totalt