I neeeed a break
Nu börjar det bli riktigt allvar kännar jag. Jag måste ha semester, eller åtminstone ha en semester att se fram emot. Det var jätte längesen jag åkte på en vanlig förbannad sol & bad variant.

När jag bodde utomlands prioriterade man oftast att åka hem ett par gånger om året. Sen första året hemma ville man inte åka eftersom då var det fantastiskt att kunna spendera heeeela sommaren med min familj och vänner och inte trycka in alla på en vecka. Förra året byta jag jobb och hade inte så mycket semester att ta... så nu jeflar!

Semestern inleds av Swedish Open v.28-29 i Båstad. Efter det kommer Brasseveckan, som är en mysig nedtrappning efter ett par hysteriska veckor. Sen hoppas jag på fenomenalt väder och mycket tid på stranden och spendera kvällarna på Vickans nya uteplats och grilla! Sen har jag och Cc pratat om en veckan iväg nånstans i juli och även ytterligare tur med Vickan när hon tar semester i august!

Jag längtar så!
Besökare idag Totalt