Hår och sånt
Ska till frisören idag. Klippa mej (vilket jag inte vill men måste, likadant varje gång, som en obstinat barnunge) och sen lägga lite slingor. Tack gode gud att min gamla frisör är tillbaka från mammaledigheten - jag skulle kunna bli religös för mindre - Hallelujah! Har dock lite angst för att jag måste klippa det. Är alltid nära gråten när jag kommer hem och tycker jag har praktiskt taget stubb.

Innan idag satt jag och leta lite på nätet för att få lite inspiration för nyans på slingorna och snubbla över denna sajt http://www.fannyhair.se/. Fannyhair!?! Allvar! För ni som inte vet, så är fanny ett smeknamn på tussen i England. Och ni som inte vet vad tussen är kan sluta läsa nu... och andra sidan så är det en svensk sajt, men ändå. Do your homework girl!

Fannyhair...*jätteskratt*... nu vill jag bara skriva till dem via länken "kontakta oss" och fråga om de inser att deras sida heter könshår. Omoget? Ja - so?
Besökare idag Totalt