Je suis très fatigué
Vilken trevlig helg! Jag mamma och syrran gick och florera på stan och hamna sedan på Mello med vars ett glas rosé i handen. Vi avancera sedan femtio meter till Indian Side där vi käka och drack mera vin. Mamma mäster fotografen var igång och syrran verka ha problem med att hålla ögonen öppna. Det var mycket skratt på Lilla Torg!

Efter att enbart sovit i ca 4-5 timmar natten innan var jag fantastiskt trött och gjorde det enda rätta - svalde två ProPlus, på med musik och slängde mej i duschen. En timme senare står jag och steppar på perrongen och känner att min blick påminner om ett skrämt rådjurs. Memo to self: en tablett räcker.

Möter VickanKnutan som är något mer organiserad än jag eftersom hon tagit med adressen till dit vi ska... Skit trevligt hemma hos Marcus - trots att Sverige förlora. Sen blev det ett varv till Helsing där vi sprang på Elle! Kvällen började komma till sitt slut och och mina ProPlus hade gjort sitt vilket innebar jag gick från Prinsessa till Askungen. I väntan på skjuts hem avslutade vi kvällen med Kebab, stark sås som f*n, tror inte jag har några halsmandlar kvar.

Klockan nio i morse steg (kanske mer kräla) jag ur sängen och hoppa i kläderna och marschera till stationen i Ängelholm - ganska förvånad över min egen insats faktiskt. Gör ett pit-stop på vägen och inhandlar BK, sedan hem.

Home Sweet Home
Labels: edit post
Besökare idag Totalt