Lönt?
Sjukt nöjd med min insats på gymmet idag. Cykla intensivt i 25 min, gick i kraftig uppförsbacke på löpbandet i rask takt i 30 min, sen steppmaskinen 30 min och avsluta med att köra lite axlar. Duktigt va? Sen gick jag till ICA och handla choklad!?! Jag kunde verkligen inte kontrollera det. Det är något fundamentalt fel på mej för fan!

Har en skitbra affärsideé. Man meddelar den affär man nu brukar handla i (eller flera) vad man inte får köpa. Så loggar de detta på någotvis. Skulle man sen mot all förmodan ändå slänga ner något av dessa saker i sin korg kommer ens kort spärras efter betalning. Dessutom ska stor fet neonskylt börja lysa över en där det står "Jävla sär".

What say you?
Labels: edit post
1 Response
  1. Humlan Says:

    Haha, asbra idé ju! För det är fanken omöjligt att stå emot längtan efter choklad ibland :)


Besökare idag Totalt