Succeé
Vårfesten a.k.a höstfesten blev en mega-hit. Det fullkomligt ÖSTE ner och blåste orkan men det hindrade oss inte. Man kan glatt konstatera att man inte spottar i glaset på MSA. Gott käk, dricka i överflöd och sen dansa vi till fötterna blödde. Skit roligt. Tyvärr missade jag när Cc sjöng sing-star... Sen fortsatte festen på Koi och givetvis Etagé..

Blev inte många knop igår kan jag meddela. Solen sken ilsket in genom fönstret (givetvis) så jag gick till Statoil och handla mjölk och inhalera lite syre på vägen. Well done me! Sen intog jag horisontalt viloläge på soffan med mina chips och kände mej allmänt nöjd med dagens insats. Kvällen bestod av taskig film och spagetti och köttfärssås, fick senare lite sällskap så planen på att sova ut varade inte så länge. Ännu en trevlig kväll.

Idag bar det iväg till äkta inhemsk Malmöitisk marknad "Fyndbörsen". What can I say, it's an experience. Var sen tvungna att äta så då drog vi till Burlöv (as you do) och käka äcklig Mac Donalds. När vi ändå var i farten blev det en sväng till Svågertorp (för det är ju verkligen på vägen) där jag köpte min nya dammsugare. It's a beauty! Super cute.

Imorgon är det business as usual.

Besökare idag Totalt