Tajt-arse
Vet ni vad jag helt enkelt inte kan med? Snåla människor. Det är något av det värsta jag vet. Jag förstår inte hur man kan vara sån'.

Exempel 1
Hade fest hemma (hade många fester men men..) när jag var tjugo something. Det kom diverse människor, alla vilka jag kände. En tjej hade med sig en hel flaska Galliano och drack hot-shots under hela kvällen, bjöd inte på någon (kul och dricka shots själv!?!). Innan utgång tar hon tag i mej och säger "jag sätter min flaska här så kan jag hämta den imorgon, är det ok?" Jag tittar på flaskan och ser att där är kvar en stackars slatt. Hade man ställt flaskan upp och ner över dagen hade du kanske kunnat fylla ett halvt shotglas. S.N.Å.L!

Exempel 2
Var hemma hos en kompis en kväll och tog det lugnt. Alla hade tagit med sej något, dvs chips, läsk, dippa och annat tjafs. När det var dags att cykla hem och vi står i hallen ropar den ena tjejen in till min kompis som är i köket "kan du ta min två petflaskor åt mej så jag får med mej dem hem". Recycling i all ära men lägg av, DU ÄR PINSAMT SNÅL!

Exempel 3
För väldigt längesen skulle jag och kompis plugga ihop efter skolan. Vi stanna till vid kiosken på vägen hem och hon handlade godis. När vi kom hem hällde hon upp det i en skål och satte på bordet och sa "ta om du vill ha" och jag to några bitar, några, inte många, ett par. När jag sen står i dörren och ska hem säger hon till mej hur mycket pengar jag blev skyldig henne för godiset jag åt. SNÅL!
Labels: , edit post
Besökare idag Totalt