Timeout please
Jag ooooorrrrrkar inte mer! Jag är trött på att vara trött. Jag behöver semester, miljöombyte, friskluft och framför allt havet. Jag vill bada (vada i alla fall - har trots allt löjlig hajfobi), dricka absurt färgglada drinkar, dansa barfota in på småtimmarna, äta god mat och lära mej meningslösa fraser på annat språk. I NEED STIMULI for christsakes. Jag läste på Realtids hemsida idag om den nya innesjukdomen "Boreout". Ja du läste rätt, inte utbränd utan uttråkad.

http://www.realtid.se/ArticlePages/200708/03/20070803133039_Realtid087/20070803133039_Realtid087.dbp.asp Fatta mej inte fel, jag trivs jättebra på mitt jobb, men det är tyst som i graven just nu. Vilket gör att dagarna blir olidligt långa och semestern känns som den vore lightyears away. Sen hjälper det inte att det helt plötsligt blivit höst.
Besökare idag Totalt