Dryg vecka
Skulle egentligen varit ledig i morgon och resten av veckan, men eftersom New York inte blev av så jag jobbar två dagar till och tar ledigt enbart på fredag. Kommer dessutom vara "lugnt" i morgon eftersom en del är borta på JiA-mässan i Lund och andra delen i Stockholm på konferens. Förhoppningsvis kan jag då få undan lite av de flyttboxarna som dumpats runt min arbetsplats så det nu är en mur runt mej av kartonger. Har inte den blekaste vad fan som finns i där, men visst...

On the up side är faktureringen snart klar. Ganska nöjd själv faktiskt med tanke på att jag inte haft någon som helst överlämning och fått kasta mej in i det, men det är ju inte första gången. Story of my life so it seems.

Hoppas verkligen på DXD i november! I need a change of scenery with my girl Vickan.


1 Response
  1. Humlan Says:

    Sorry about ingen överlämning när jag blev sjukskriven, fast i o f s var jag inte så insatt heller i hela faktureringsruljansen så det fanns inte så mycket att lämna över... men efter hand om saker dyker upp kan jag alltid försöka ge min lilla input om du vill :) vet hur det känns att ta över i ett kaos... suck...


Besökare idag Totalt