Farsdag!
Började dagen med att ta en tripp till "Rusta", aldrig varit där och det var en upplevelse. Sen släppte mamma mej hos pappa. Pappa var i fullfärd med att laga anka som krympte men blev jätte god :) Sen blev det kaffe och rulltårta som syrran bakat, glutenfri, najs!

På tåget hem satte jag på film och kvart senare, som en blixt från klar himmel mådde jag akut illa, jag hetsrökte på stationen innan tåget kom så fick värsta nikotinchocken. As äckligt. Trodde på fullaste allvar att jag skulle kräka på killens bakhuvud i sätet framför. Ni vet när man sådär börjar skruva på sig och sväljer och till slut kallsvettas. Mindre trevligt. Det var bara att stänga ner datorn och fokusera. Inhale (dock ej för djupt för då spyr man) ... exhale. Till slut lyckade jag bli normal och kunde åter uppta mitt tittande på"Wolverine".

Nu ska jag sova!


Besökare idag Totalt