Torsdag
Tänkte sälja in "gå lite tidigare idag" konceptet till min chef. Det är faktiskt in båda vårt intresse att jag är utvilad inför det som komma skall. Imorgon kör vi igen, dvs. sätter igång med faktureringen. Idag är vad man skulle kunna kalla "lugnet före stormen".

Ni förstår, man är så jävla poppis (NOT) när man ska dela ut fakturaunderlag och be samtliga speca. Ingen gillar att speca! Alla glor på en som om man var spetälsk. Det hamnar oftas i en hög och sen får man påminna och tjata som en jäkla morsa. Sen ska skiten gå flera turer fram och tillbaka mellan chef och mig, diverse korrigeringar skall göras, belopp ska justeras och diverse jurister ska konsulteras. Dela processen tar allt mellan 2-3 veckor...sen kör man igen.


Det är en utmaning....minst sagt.
2 Responses
  1. Cc79 Says:

    Jag ska inte gå tidigare, jag stannar hellre kvar här en thorsdag och myyyyser med de andra ur supportpersonalen och lyssnar på intressant föreläsare!

    Mushimush!

    *kräks*


  2. Kaii Says:

    Jag hade glömt..gaaaaahhhh! Fy fhhaan, sur nu. Jag orkar inte lyssna på någons monotona malande...får ju inte ens vin till maten..


Besökare idag Totalt