Då så
Då var det klart. Jag kommer att säga upp mej från Mannheimer och gå vidare till Lindahl advokatbyrå. Det känns fördjävligt kan jag meddela. Kan inte riktigt hitta ord, förrutom riktigt fula så jag låter bli att elaborera.

Min tid på MSA har varit den bästa, fan vad roligt vi haft. Speciellt tacksam över att jag funnit en kär vän och kollega: Cecilia! Det kommer kännas tomt utan dig vid min sida, litterärt! Vem ska jag räcka fingret åt och göra fula miner till när jag är uttråkad? No more tjuvrökning under fläkten, eller cp utbrott i "egget" och ingen mer tourettes torsdag (oss emmellan då, förstod aldrig varför resten av personalen inte gilla ideén!?!).

Självklart är jag "glad" över att jag blivit erbjuden en fast tjänst som paralegal, klart..men ändå.

Nä... om man skulle kila hem och hälla upp ett stort glas vin och spela "Wind of change" med Scorpions och tjuta en stund....works for me.
3 Responses
  1. Mija Says:

    Stort grattis även om jag förstår att det känns jobbigt!

    Kram


  2. Cc79 Says:

    Det är den värsta "nyheten" som drabbat mig under min tid på byrån. Literally... jag kommer sakna dig så det är löjligt. Ska sluta prata med mina kvarvarande kollegor i ren protest. Luncha med dig varje dag och bli till ett apatiskt cp-barn.

    Usch! Men grattis gumman. Du har fått (och antagit) ett erbjudande som du genuint förtjänar.

    <3<3


  3. Kaii Says:

    *Böööölaaaa*


Besökare idag Totalt