Same procedure as always..
Fy fhhhhaan för tåg. Jag har sagt det förr och jag kan inte poängtera det nog, TRAINS HATE ME! Efter att ha hets-handlat i Malmö i ett par timmar, kommer jag hem och har faktiskt en timme till godo så jag sätter mej och andas. Jag är i tid till tåget, hinner till och med ladda mitt förbannade rabattkort (Rabatt?!? Vilket sjääääämt!) Tåget är försenat givetvis, väl i Hbg annonserar de att tidigare tåg blivit inställt så detta tåg, som var ett direkttåg, nu ska stanna i alla god forbidden places hela vägen till Gbg. Vi hinner bara komma till "Maria" då det gapar signalfeeeel i etern. Så där står vi....AP LÄNGE! Jag hinner lyssna på alla låtar på min ipod tre gånger och lyckas fan lära mej texten till de flesta. Vi sniglar fram till Ängelholm och jag kan inte hitta min skjuts för det är vid den här tiden mörk som i ett tattararsle.

Nästa gång cyklar jag.
Labels: edit post
2 Responses
  1. Rosy Red Says:

    Vad fan? Är du Göteborgare?


  2. Kaii Says:

    Nej nej, Ängelholmare :) Tar alltid tåget mot Gbg när jag ska hem på besök. Goood juuul på den!


Besökare idag Totalt