The waiting game
Så, då är det officiellt. Jag har sökt jobb på Lindahls Advokatbyrå, en fast tjänst i centrala Malmö, mer ansvar och en schysst lön. De ska meddela mig senast fredag om jag får tjänsten, men jag vet att den är min. Inte för att vara sån men, jo faktistk, I had them at "Hello". Nu vill jag bara klargöra att det var inte jag som sökte upp dem utan tvärtom. Eftersom jag har ett vikariat som löper till mars nästa år, och inte varit beredd på att behöva ta ställning till detta redan nu, är detta ett dilemma som jag brottats med i snart tre veckor. Men jag kan inte ignorera en möjlighet som denna utan att vara helt lobotmerad.

Jag vill inget hellre än att fortsätta på MSA. Men bollen ligger hos dem nu och det är nu upp till dem att bestämma hur min framtid ska se ut. Jag har haft nästan två fantastiska år på MSA och känner mig verkligen hemma där. Mina kollegar är underbara och det är väldigt högt i tak. Jag tror det kan blir svårt att hitta det igen.

Hur som helst, what happens happens...Come what may.
1 Response
  1. Cc79 Says:

    Jag vill inte jobba där utan dig! :(


Besökare idag Totalt