Bikt
- när jag var liten, lekte jag och två andra grannbarn "orkan" vi gick loss och slet upp blommor/buskar på en närliggandes grannes trädgård. Resultatet var väldigt verklighetstroget...

- en annan gång bröt vi oss in i ett garage och måla på möblerna som förvarades där, sen kom polisen och jag var övertygad om att jag skulle hamna i fängelse.

- vid ett tillfälle satte vi fyr på grannens uthus...av misstag, gick lös på tändvätskan när vi skulle elda i brasan. Lyckades dock släcka innan det övertändes.

- brände även ner deras soptunna en gång när jag slände aska från brasan.

- i tonåren skulle jag tulla av mammas Pernod och fyllde på med vatten.... det gick från en klar gul vätska till grå slush. Ganska busted.

- vid femton års ålder, efter en utekväll, tappa jag bort husnyckel (igen) och fick ringa på hos grannen och övertala dem att låta mej klättra över från deras balkong till vår...vi bodde på fjärde våningen. Det funka.

- något år senare, efter nån fest, tog jag fel på dörren och gick in till grannen istället för hem, insåg inte att jag hamnat fel förrän jag märkte att trappan upp inte var där den skulle.

- jag har vid flertal tillfällen i tonåren tyckt att det varit en ypperlig idee att bada halvnaken i fontänen i stadsparken i Ängelholm. Usch!

...tbc
Labels: edit post
Besökare idag Totalt