Organised
Finally har jag tagit tag i min vulgärt stora pappershög som trängt sig in i mitt synfält sen januari. Ni vet, saker från banken, försäkringar, kvitton, räkningar, intyg, avtal och allt annat tjafs som trillar in genom postfacket. Böööh! Tog mg nästan två timmar och tre papercuts att ta mig igenom.

Kom dessutom på idag, när jag satt och drömde mig bort i semesterplanerna, att jag inte meddelat Skatteverket mina bankuppgifter så de kan betala skattepengarna! KATASTROF KONKURS! Kunde gått illa, det är ju nästan halva budgeten. Hade varit mindre skoj, för Marbella är så billigt....NOT!

Sen har jag osat till Ed's bröllop i oktober...vilket jag glömde i mitt uppspelta tillstånd när jag såg inbjudan. Jag har betalt mina räkningar och imorgon ska jag boka tid för ansiktsbehandling och ringa Pappi och höra om vi kan fixa mitt "kakel" och belysning innan jag drar på semester och lämna i min tavla så de kan spänna upp den på kanvas. Sen är allt up to date så slipper man mecka med detta när man kommer tillbaka.

Nu ska jag duscha och krypa ner i sängen med min nya bok...mysigt.
Besökare idag Totalt