Give me a break!
Igår var det dags och tvätta, fanns en del eftersom...ja gissa? Precis, jag missat min förra tvättid. Asar upp allt, sorterar i högar på golvet i tvättstugan. Slänger in maskin efter maskin, det flyter på bra.

Emphasis på FLYTER! När jag kommer upp för min fjärde maskin plaskar jag rätt in i en inomhus pool. Hela golvet är täckt med vatten och min sorterade smutsiga tvätt flyter runder i sunk! Då är det stopp i avloppet! AP ÄCKLIGT!

Jag har ganska stark mage och tål det mesta men har jävligt svårt för avlopp. Det är så förbannat vidrigt! Och nu låt min kläder och gosa runder in stinkande unket äckelvatten och andra människors hudavlagringar och diverse kroppshår. Fiffhaaaaaan!! Jag fick då stå och moppa upp denna sörja och kräktes nästan flertal gånger i min mun. Fick sen stå och tvätta resten av den dränkta tvätten förhand nere i lägenheten och blev helt övertygad om att avloppslukten satt sej i mina möbler.

Förstår hur mycket jag behöver semester?
Besökare idag Totalt