Helg
Så skönt och vakna och inte vara bakis eller trött. Nu lät ju det inte alls bra men det har ju varit ganska mycket den senaste månaden med Spanien och sen Båstad. Skönt och kunna stiga upp och dricka kaffe i lugn och ro (pensionärsvarning I know) och ta dagen som den kommer.

Ska fortsätta slipa köksbordet idag. Har bara gjort ovansidan, och då inte ens klaffsidorna. Tog liiiide längre tid än jag väntat mej då visst. Ni tänker säkert "Men gud släng skiten och köp ett nytt". Nej, för detta bordet har jag käkat frulle vid som liten, gjort mina läxor när jag gick i första klass. Vi har alltid haft det. Det är unikt och har enormt sentimentalt värde. Lite roligare än ett IKEA bord.

Ikväll ska jag se "Inception" på bio med Cc och Arash, kanske en öl efteråt. Ska blir kul, länge sen jag var på bio!

Behöver mer kaffe känner jag.
Labels: edit post
Besökare idag Totalt