Next stop Båstad
Försökte sova länge idag vilket inte gick så bra med en bastu som lägenhet. Men inte klaga! Tog ett varv på stan, hitta inget av intresse...jo typ duschtvål, alltid ett plus och lukta gott. Strax ska jag tvätta, sen packa ihop mina pinaler inför helgen då det bär iväg mot Båstad givetvis. Ser så fram emot denna helg, och det bästa är att sen kommer det en till!! I löööv Båstad, och då menar jag inte alla champagnetöntar eller Stureplansidioter. Det är dom som står för underhållningen, de är dom vi skrattar ÅT. Jag älskar Båstad för jag får spendera nästan två veckor med mina fantastiska vänner, sol & bada (förhoppningsvis), leva båtliv, kolla tennis, skratta och dansa till solen går upp och bara skita i allt.

Löv
Labels: edit post
1 Response
  1. Anonym Says:

    Låter härligt!
    :o)
    Kramis!
    /Mamma


Besökare idag Totalt