...och en kväll på tåget.
JAG HATAR TÅG. Jag fullständigt och innerligt avskyr allt som går på räls. Igår var jag fast på tåget mellan Båstad och Malmö. FAST! Tåget bara dog och där satt jag, saltig och svettig efter en heldag på stranden införd i enbart shorts och tisha. A/C'n var det ju inget fel på så den hade de full blås på. Jag var nästan lila när jag klev av. It's NOT ok! Slutligen fick de backa tillbaka tåget till nån godforsaken håla. Sen var´det var jag och tvåhundra andra pers som ville ha taxi därifrån! Och det regna. Varmt förvisso men det regna givetvis. Jag var totalt knäckt när jag väl steg innanför dörren hemma. Trodde jag skulle börja lipa i duschen av ren utmattning. Sen kunde jag inte somna för jag var övertrött och allt gunga fortfarande. Mitt balanssinne och båtar ni vet....

Idag är jag cp-trött och tillbaka på jobb. Tur man ska gå klockan tre i alla fall.
Labels: edit post
Besökare idag Totalt