Mogis
Det är så många måsten just nu, vill bara ta på mej skygglappar och låtsa som jag inget ser. Vill helst riva sönder faxen som kommer, öppna fönstret och skicka posten åt helvete, slänga akterna på golvet så där lite pubertalt och himla med ögonen, räcka tungan åt personen i andra änden av telefonen och gapa "fakkk jooo" till alla mail som rasslar in.

Jag tror inte ens hälften av mina vänner fattar exakt vad jag gör, de tror säkert jag sitter och krafsar i något word dokument och svarar i telefon och tar meddelanden. Eeeh nääeee. Det händer, dock sällan.

Det är speciellt vid dessa tillfällen jag saknar att jobba ihop med Cc för hon hade förstått och jag hade fått medhåll eftersom vi satt bredvid varandra. Sedan hade vi satt oss på Mello i under sjuttioelva filtar och vars ett glas vin och spytt galla över dagen. Lovely!
Besökare idag Totalt