4a eller 5a?
To buy or not to buy, Iphone alltså. Eller ska man vänta tills 5an kommer? Då jag inte kommer använda mobilen i arbetet eller så känns det lite som det kan kvitta. I'm a paralegal inte en it-tekniker. Den kommer enbart användas för privatbruk, pretty basic stuff. Jag bryr mej inte heller speciellt mycket om displayen kommer vara x-antal millimeter större eller om processorn är kraftigare.

Det ända jag bryr mej om är batteritid och enkelhet. Dessutom har alla nya tekniska prylar "barnsjukdomar". Det lutar åt 4an. Jag vill ju ha en nu och ni vet ju hur jag är. Mindre skoj att lösa ut min andra för nästan tvåtusen spänn. Det är inget fel på min nuvarande men jag vill inte ha den. Det är som om ett förhållande som kommit till sitt slut, inte på grund av brister eller fel utan slentrian har kickat in.

Kajsa+ Sony= slut
1 Response
  1. Anonym Says:

    Tänkt dej för...
    Ni kanske bara behöver lite kvalitetstid tillsammans? Kanske låta Sony ringa oftare?
    :)
    /Mamma


Besökare idag Totalt