Flopp
Tror ni jag blev sur när mitt simkort inte passa i min nya telefon igår? "Men vi beställer ett åt dig" sa tjejen som jag fick prata med hos Telia. Eeeh ja tack, ni kanske borde gjort det när jag beställde telefonen... Blir sjukt irriterad på sånt när jag specifikt frågade när jag beställde telefonen om jag behövde ett nytt!?

Anyhooo...skönt att vara ledig idag, mindre skönt att bli väckt halv åtta av grannen som borrade. Inte borra hysteriskt i flera timmar, nej. Borrade sådär tre gånger, som för att sätta upp en hylla typ. WHY? Måste man göra det i ottan? Jag förstår mej inte på sådana människor. Ska ge han onda ögat när jag ser honom.

Next: Svennefrulle bestående av smörgås med leverpastej & gurka, kokt ägg, proviva och kaffe samt ett avsnitt av "True Blood".
Labels: , , edit post
Besökare idag Totalt