*könsord i massor*
Fy fan vad trött jag är nu. Mina ögon går faktiskt nästan i kors. Vakna halv fem och kunde ej somna om, kul. Dessutom trött i huvudet av vin och cigg. Bra där Kajsa. Eftermiddagens highlight var mailet från min chef som helt plötsligt annonserar att vi SKA fakturera ut juni månads tidlager. Jag fick spel! Vi snacka full blown cp-fnatt. Så nu är jag mega stressad över det faktum att jag inte ens kan påbörja processen för alla utlägg finns inte inlagda då ekonomi avdelningen inte prioriterat detta eftersom även de var under uppfattningen att ingen fakturering skulle ske för IP-avdelningen denna månad. *tourettes outburst delux*

Summa summarum: Vi har den 1-10e på oss att fakterara. Den 10e är på söndag, dvs deadline blir på fredag. Min chef är inte på plats så jag måste buda alla underlag hem till honom på måndag. Vi får de tidigast i retur på onsdag. Jag har semester tors-fre....lös den ekvationen om ni kan.

Nu håller jag helg peeps.
Labels: edit post
Besökare idag Totalt