God afton
Och det var den helgen. Varit väldigt vuxen och putsat fönster så jag nu har ett intensivt sken i lägenheten att jag nästan måste rulla ner. Var ett varv på stan idag och min hornhinna blev överfallen av juldekorationer i varje butik. Det var ett enda stort tomtehelvete. It's October!!!! Why måste dom börja med julen innan ens Halloween är över!?!?

Anyhoooo, har sjukt ont i mina axlar och ser fram emot min massage på tisdag, och enbart en vecka kvar tills det blir byggsajt i min hall/badrum. Gud jag fasar. Låt dessa veckor passera i ljusets hastighet. Jag måste nu duscha på gymmet eller jobbet för there is no way in hela hell att jag tänker knata upp en våning och sätta mina fötter i något nasty short-term duschrum/tvättstuga. Inte nu, inte aldrig.

Måste ladda kaffekokaren. Gonatt.
Besökare idag Totalt