Me and my bi(sti)tches
Nu har tre stygn på vänster axel. Mina första ever! Tagit bort en leverfläck...bara en sån sak. Jag sa till läkaren att jag inte ville ha ett bad-ass ärr, och han svara på malmöitiska"va eeh baädeees"? Efter en ingående förklaring från min sida och allmänt förvirrat uttryck på läkarens fejs, fick jag en förklaring att detta var individuellt och beroende av hudtyp. Jag gick vidare och mena på att de faktiskt har skickat folk till månen (so they say) och klonat får...men de kan inte förhindra ett fult ärr? Han svara att han inte skickat någon till månen och inte heller klonat något.

Hmppffhh...
Labels: edit post
1 Response
  1. Anonym Says:

    Hahaha...Åh, min härliga Kajsa!
    Hade inte blivit förvånad om han erbjudit dej lite sutur kring munnen!
    :)
    /Mamma


Besökare idag Totalt