Hejee!
Ska man behöva klippa luggen igen, klippte ju den förra veckan...eller? Minns ej, alla mina dagar smälter ihop till en lång följetång så hår års. Uttråkad till max, längtar till Cc kommer ner så jag får lite stimuli. Att bara tänka ut vad jag ska äta till lunch gör mig matt, orkaente! Lunch borde vara inkluderat i ens arbetsuppgift - levererad dessutom. Tugga och håll keften, och den som smaskar får jobba över.

Vickan åker till Peru, nej jag är inte avundsjuk, kul när det går bra för andra. Nej, klart hon ska ha en skön semester, önska bara jag kunne hängt på. Men jag ska gosa ner mig här hemma i vårt fantastiska uteblivna vinterlandskap, ser praktiskt taget påskliljona sticka fram. Alltså, ska det vara vinter ska det fan vara vinter, know what im sayin'? Vi har nu mera höst som varar från sept - april.
Besökare idag Totalt