I väntans tider
Mitt badrum besiktigas idag. Klockan tio var det sagt...nu är hon elva. Försökt ringa men det är bara upptaget. Sjukt enerverande! Avskyr att vänta, speciellt när det är sagt en tid. Så jäkla nonchalant. Som om jag har all tid i världen och inget jobb att sköta.

Jag vet inte vad de kommer säga om duschdörren. Jo, det kommer säkert säga att det är mitt fel, att jag borde tänkt på detta. Men jag frågade faktiskt killen specifikt om det verkligen gick att ha det handfatet jag beställt då det var väsentligt mycket djupare än standard valet, och han mätte och mena på att jo, det gick, det fanns t o m 10-15 cm tillgodo. Och visst det finns det när dörrarna är upprätta och står still. Men när man sen svänger den ena utåt så tar den i handfatet!
























Förvisso kommer man bara kliva in i duschen från ett håll men den kommer ändå slå i. Hur kan de sälja mej ett handfat utan att ha i beräkning att jag måste ta mej in och ut ur duschen? Det funkar, fine, men det är sjukt störigt! Jag vet inte om jag orkar mecka med detta eller ska skit i det.

Snälla tomten kan du fixa detta till mig, gratis helst tack.

Labels: , edit post
2 Responses
  1. Anonym Says:

    Strunta i det. Det är möjligen störigt just nu, men ändå bara en bagatell...
    Mitt tips: Fokus på och glädje över ett nytt fint och fräsch badrum!
    Yes? :)
    /Mamma


  2. Kaii Says:

    Ja men det är inte bara duschdörren! De har fan monterat kommoden snett under handfatet, den är inte centrerad!!!!! Såg det nu när jag skulle fylla den med diverse. Jag har inte betalt 5 papp för att det ska sitta snett! ALDRIG I LIVET!


Besökare idag Totalt