EPIC Fail
I våras träffade jag en kille som jag blev ganska förtjust i. Vi sågs från och till över sommaren och sen rann det ut i sanden som det gör ibland, no hard feelings där. Vi har inte sets på flera månader och inte pratat sedan i slutet av september.

I torsdes förra veckan får jag vid nio på kvällen får jag ett sms från denna man. Han säger hej och frågar om allt är bra med mig. Jag blev lite förvånad men glad och svarade honom att allt var bra och jag hade fullt upp med badrumsrenoveringen. Då kommer där ytterligare ett sms som löd enligt följande:

"Jobbigt med renovering, men det blir nog bra. Anledningen till att jag inte hört av mig är att jag börjat träffa någon. Ville bara vara ärlig mot dig, känns ju ändå som vi hade något speciellt och spännande. Hoppas vi ses i vimlet. Kram"

Ok, tänkte jag. Han har ju inte någon redovisningsskyldighet till mig precis, men givetvis uppskattar jag att han vill vara ärlig. Han är en kille som tar sin relation på allvar tänkte jag, det känns ju reko liksom. Så jag svarade:

"Jag misstänkte nästan det, She's a lucky girl! Vi ses, kram"

Han svarar då: "Haha, tack :) va rädd om dig"

Jag svarade: "Du med"

Jag går och lägger mig och somnar, vaknar på morgonen och ser ett det finns ett oläst sms. Det är från samma kille.... skickat halv tre på natten som lyder:

"Sover du?"

WHO DOES THAT!? Är han dum i hela jävla huvudet!? Vilken insult, va fan trodde han? Du är så satans bortgjord killen. Jag är glad jag inte är hans flickvän. Alla jag känner i Malmö vet vem denna kille är. Efter att ha gjort lite research visar det sig att jag och hans tjej har en hel del gemensamma bekanta...

2 Responses
  1. Anonym Says:

    Men ärligt-helvetes-jävla-talat, så djävla illa! Trodde högre än honom, fy fan rent ut sagt!


  2. Anonym Says:

    Sicket nöt! Hahaha...och han kommer inte att fatta nåt!
    Säkert ny medlem i herrklubben "Vad menar hon?"
    /Mamma ;)


Besökare idag Totalt