Round I
Efter mitt bestämda och väldigt irriterande mail, blev idag möte med killen som ansvarar över badrumsrenoveringen. Jag påpeka de saker jag tagit upp och han svarade ideligen med "i min värld är det så här att..." vilket jag till slut blev jävligt fed-up med och bad honom kliva ut ur sitt alternativa universum och in i MIN värld i MITT badrum där JAG bor som JAG betalar för.

När vi båda väl hade fötterna på samma planet löd konversationen så här:

Moi: - Jag förstår inte varför ni borrat hål man kan se från månen!
Han: - Man kan se att du målat på dina lister från månen...
Moi: - Det var mitt i vintern ok? Och jag hade ingen lampa *ngt shockad över backtalk*
Han: - Du målade utan lampa? *shockat uttryck*
Moi: - Jag målar väl som jag vill, nu pratar vi om hålen.
Han: - Ja de var ju faktiskt inte så snyggt, vi fixar det och vi fixar kommoden givetvis. Kajsa är på krigsstigen, bäst vi gör som Kajsa säger. Jag vet ju var Kajsa jobbar *byter blickar med stum kollega*
Moi: - Visst är det härligt när vi är överens? *illmarigt leende*


The gloves are off.
Labels: edit post
1 Response
  1. Anonym Says:

    You go girl!!! *stolt Cc*


Besökare idag Totalt