Swiiichhh
?? Vad var det? Jahaa det var helgen som flög förbi... Ap-trött i fredags givetvis så det var inga större utsvävningar där då. Igår var det julbak hos Syster i Ängelholm, väldigt roligt, jag har nu pepparkakor som varar in i påsk! Idag har jag köpt en ny eladaptor till min router då den andra var sönder. Letade samtidigt efter krokar till badrummet vilket var omöjligt att hitta i stan så detta får jag väl hysteriskt inköpa någonstans fråga mej bara inte var.

Jag har förresten fortfarande inget rinnande vatten överhuvudtaget i lägenheten, mysigt va? Jag har däremot belysning i taken i köket, fast listen de satt över kabel är sjukt ful. ORKA!

Man borde skaffa sig en kille som är handyman, jag håller på att bli ruinerad i processen och det är inte ens snyggt gjort! Not a happy camper.
Labels: edit post
Besökare idag Totalt