Tänkte väl
Tyckte väl att det inte kändes helt rätt. Gått och kastat snea blickar på mina frostade glasdörrar till duschen, kändes off. Im not a frostad kind of girl. Kändes fel så jag kolla min ordersedel idag och mycket riktigt, där står "klarglas". Jag visste det! Badrummet är nämligen så pass litet så att om du har frostat glas kommer det kännas som att glaset tar upp mer plats då man inte ser vad som är på andra sidan, till skillnad om du har klarglas där du ser igenom och det känns mer öppet och därav känns badrummet större. Och jag vet vad ni kommer säga "ja men då ser alla in i duschen??". Vilka alla? Har ju inte tänkt duscha inför inhyrd publik.

De ska komma och byta dem imorgon, Stefan lät lagom imponerad. Men det är ju inte jag heller och andra sidan, gör om gör rätt. Och sätt upp mina krokar när ni ändå håller på please!

Tbc...
Labels: edit post
1 Response
  1. Anonym Says:

    Hahaha...bli inte förvånad om den där Stefan kommer att ge den en väl utvald kaktus i julklapp!
    :)
    /Mommi


Besökare idag Totalt