Hur gammal var du sa du?
Visst är det kul att få uppmärksamhet, även om de är från unga "män". But thats it, kul och flirta lite men hur charmigt är det när de öppnar munnen och säger ordet "typ" fjorton gånger i en simpel mening? Halva pubertala Malmö hängde en i röven i helgen. Nu låter det sjukt egotrippat, men jag överdrev ok. Söta små pojkar, charmiga leenden och de verkligen anstränger sig för att få ens uppmärksamhet, väldigt smickrande absolut, men det ska mycket till för att jag ska ge mitt nummer till en kille som är så tio år yngre än jag. Jag menar kom igen, när jag var tjugosex bodde jag i England och åkte iväg och flumma runt i Indien bland annat och var väldigt mycket....tjugosex helt enkelt.



Jag vill inte sitta där med facit i hand medan ens kille får a-ha upplevelser när han besöker Möllan ... TYP ;) Jag vill inte vara hans life-coach. Allt det han vill göra har jag ju redan gjort. Jag vill göra nya saker. Jag vill spendera min tid med en man där vi kan utbyte av varandras livserfarenheter, inte en ny utexaminerad "student" som inte har någon erfarenhet av livet alls i stort sett.



Ni tänker säker men vilka ställen hänger du på då egentligen? I can assure you, inte på knatte diskon. En nyligen bekant killkompis sa jag skulle ta det som en komplimang, klart jag gör. Men det är svårt att ens försöka se mig dejta en kille så mycket yngre än jag, men visst man ska aldrig säga aldrig.

Kommer säkert få äta upp detta inlägget en vacker dag..
Labels: edit post
1 Response
  1. Anonym Says:

    Hahaha!
    Känn dej smickrad, kära dotter!
    Men, "gamla" pojkar är inte detsamma som unga män.
    Drar man sedan ifrån si så där 5 år, så får man som bekant den rätta mentala åldern.
    ;)
    /Mamma


Besökare idag Totalt