Halv månad efterlyses
Ursäkt men är det någon som sett början av februari?? Jag har typ blundat och nu är det den 18e! "Tiden fullständigt flyyyyger iväg"... pensionärs varning på mej! Och nu har andra andingen infunnit sig i ett projekt på jobb vilket bidrar till det hela. Det är sjukt mycket och göra och oftast tajta deadlines. Men jag klagar inte, kanske inte alltid det mest givande arbetet men vi har jäkligt kul under tiden...jag och min härliga kollega Cc!

Dessutom kommer jag på mej själv att le sådär lite fånigt emellan åt...
1 Response
  1. Cc79 Says:

    Nameh, varför ler hon? Av samma anledning som jag, tro? Vilka TÖNTAR vi är! *mohahaha*

    Slå mig på munnen om du ser mig flina sådär sjukt fånigt, är du bussig. :)

    BRG; bästa kollegan! Och viktigt tillägg: du är en bra vän också :D

    Tjarlek

    *mohahaha*


Besökare idag Totalt