Enough is enough
Ni som känner mej vet att jag inte blir arg speciellt ofta. Men när jag väl blir förbannad då ser jag rött!

Hur j*#ävla svårt ska det vara att genomföra en adress ändring i ett register!??! Comhem är fullständigt okapabla att genomföra detta simpla uppdrag. Efter två månader och fem samtal dit och åtskilliga diskussioner har de fortfarande inte lyckats. Jag får fortfarand inte mina fakturor och sen har de mage att lägga på påminnelse avgifter!

Trots detta gjorde jag det fatala misstaget (eftersom jag kan ha förståelse för att den mänskliga faktorn kan fela ibland) att signa upp med deras nya mobila bredbandstjänst. Då har de tagit betalt för frakt då de klart och tydligt står "fraktfritt vid beställning via hemsidan". Ringer dit, IGEN, och får förklaring "oj, det har visst blivit fel". Yeah right, nice try! Och nu, efter att fakturan ännu en gång gått Skåne runt, har de lagt på nån j*#vla "uppstartnings avgift"på 150 spänn!!!! När jag fråga killen från Comhem vilka kostnader som skulle tillkomma på nästa faktura nämnde han inte ett ljud om någon förbannad "uppstartningsavgift".

LÄGG AV!! Jag tänker f*#n inte betala detta. Nu ska jag ringa dit för sjätte gången och upprepa samma historia ännu en gång och f*#n ta dem om de inte rättar till det här omgående. Och skulle jag behöva kontakta dem en gång till kommer jag debitera dem för min nerlagda på denna löjliga följetong! Det finns ett ordspråk som jag just nu överväger att skicka till Comhems customer services:

"You pay peanuts, you get monkeys" ...
Labels: edit post
2 Responses
  1. Cc79 Says:

    Go get them... Till och med jag blir ju lite arg. Jefla SÄR.


  2. Anonym Says:

    På dom bara!


Besökare idag Totalt