Funderingar
Undrar ni någonsin hur ens liv sett ut om man gjort annorlunda val i livet, eller helt enkelt inte gjort några val alls, bara glidit med, var hade man varit då? Tänk om jag bestämt mej för att stanna kvar i London? Vad hade hänt om jag inte ertappat min dåvarande pojkvän med att vara otrogen? Hade jag stannat på mitt föredetta jobb om min chef inte betett sej illa? Inte för att jag ångar mina beslut, men jag kan inte låta blir och tänka på det ibland, av ren nyfikenhet. Vissa val har varit självklara, andra bara enkla. Andra har varit vemodiga och flera trasade sönder både hjärta och själ. Huvudsaken är att man känner man valt rätt. Och det har jag. Jag ångrar inget.
1 Response
  1. Cc79 Says:

    Go girl. En sak är iaf säker, och det är att jag är glad! Glad att du valde att lämna London och förra jobbet. Hade du inte gjort dessa saker hade jag inte fått uppleva lyckan i att möta en ny fin vän!


Besökare idag Totalt