I just want cereal!
Varit och tränat och ska svänga inom affären för att handla lite. Plötsligt blir jag sjukt sugen på flingor eller müsli, men nä det går ju inte då för jag är gluten intolerant. Jag skulle kunna handla en glutenfri variant (finns typ två olika att välja mellan...tjohooo!) men då ska jag pröjsa 55 kronor för vad som ska föreställa det samma som "Kellogg's Special" med bär, eller äta torkade Quinoa frön. Vägrar betala 55 jävla spänn för något som ser ut som hästfoder och smakar rätt ut i luften! Fhhhaaan! Det är vid sånna här tillfällen jag blir så jävla sur. Bara för det ett substitut behöver det väl inte smaka APA och kosta en kroppsdel?
Labels: edit post
1 Response
  1. Anonym Says:

    Nä, det är rätt!
    Här har du tidernas affärsidé! Mixa ihop nå't gott, behåll receptet hemligt och sälj produkten till alla - dyrt!
    Jag menar kan Coca Cola, kan du. Undrar hur många liter av deras odefinierade brunaktiga dryck som runnit genom generationers strupar. Kanske just för att vi inte vet vad det egentligen är vi dricker. Öööö!
    /Ömma Modern


Besökare idag Totalt