Torsdag
Persiennsnubben är här och monterar persiennen i mitt lilla fönster vid köket. När jag beställde för de andra två trodde jag inte att det lilla fönstret skulle släppa in så mycket ljus....men jo, det gjorde det. Ännu mer kändes det som när de andra var under kontroll. So here we go again!

Lite rastlös idag känner jag. Har ju trots allt inte gjort ett skit på snart två veckor. Åtminstonne inget som kräver några större ansträngningar. Kanske innebär att man faktiskt är utvilad för en gångskull. Varit helt underbart att bara kunna sova hur länge jag vill, ta dagen som den kommer och fokusera på saker som jag vill göra. Inga måsten överhuvudtaget, vilket för mig är riktig semester. Klart det är kul att åka iväg, men jag har varit och ska iväg lite senare igen så att packa väskan och åka nånstans för sakens skull kändes inte alls attraktivt.

Ska man köra BP idag kanske? Solen lyser så börjar med power walk ner till havet!
Besökare idag Totalt