Status
Det regnar, mycket. Skönt faktiskt. Har röv-mycket på jobb och sover dåligt, med andra ord jag är cranky. Får bli ett varv till gymmet ikväll och trötta ut mej rejält. Springa känns ju lite riské i regnet, då halkar jag väl på ett löv och bryter lårbenshalsen och jag har fan inte tid med det nu. Hela kvällen igår satt jag och googla om saker att tänka på vid försäljning av lägenhet, blev helt svettig och stressad. Tänk om man glömmer något, eller säljer vid helt fel tidpunkt? Vill ju inte bo var som helst heller och sen vill jag inte bara bo heller. Jag borde nog hålla ut tills nästa år, i alla fall efter de gjort badrummet. Eller?
Labels: , edit post
1 Response
  1. Anonym Says:

    Ja, det tycker jag låter vettigt.
    Såvida det inte den perfekta 2:an - med balkong, etc. - helt plötsligt dyker upp till rätt pris.
    :)
    /Mamma


Besökare idag Totalt