Yawn
Jag vill inte prata om det ok?! Sverige tappa det helt, end off. Efter att ha tvingat mej vaken och genomlidigt matchen, kröp jag helt utmattad ner i sängen, somna direkt för att sen vakna att det small...som fan. De har tydligen smällt vid Bernard inatt...palla bo i Beirut! Ingen kom till skada som tur är förutom att jag nu har severe sleep deprivation. Jag är så trött, mina ögon är så torra att linserna hoppar ut hela tiden. Inte gjort många knop och har helt snöat in på Hemnet där jag spanat in en skitmysig liten tvåa vid Drottningtorget. Mycket fin, nyrenoverad men tyvärr ingen balkong...frågan är ska man släppa på det kravet eller vara stenhård? Det är visning imorgon, ska nog dit, kul och glo om inget annat.
Labels: , edit post
2 Responses
  1. Sara Says:

    Va stenhård! Balkong is da shit!!!!


  2. Kaii Says:

    Hmmm sant, when ur right ur right :)


Besökare idag Totalt