NEJOKEJ
Jag satte min iphone i halsen under mötet med bostadsrättsföreningen. Kommer vara utan toalett i 4-6 veckor! Yeah you heard me. FYRA -SEX VECKOR, vi snackar om det vill sig illa i 47 dagar! Seriöst, jag höll på att ta styrelsesekreteraren i gisslan där i aulan, hotade nästan att bränna henne med lampan från over-head maskinen (over-head maskin dessutom, how ancient can u get?!).

Nu är det så att jag är en sådan person som måste kissa innan jag går och lägger mig. Sen kan jag mycket väl gå upp preciiiiis innan jag somnar för att jag fått för mig att jag är nog liiiite kissinödig i alla fall, så då gör jag det, för fan ta om jag skulle vakna mitt i natten och behöva gå. Det går inte, då är allt förstört och risken för skador är stor då jag vägrar öppna ögonen för är det ljust ute så blir jag skitförbannad eftersom jag då vet jag måste upp snart, soooo I kepp 'em closed. Så ni förstår detta är nejokej.

Och som gräddet på moset blir jag utan rinnande vatten i två utan dessa veckor. Fräscht.
Besökare idag Totalt